Op deze pagina kunt u de meest gestelde vragen vinden. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via 020-2080808. Onze medewerkers staan u graag te woord.
Wanneer kan ik mijn taxi bestellen?
U kunt uw taxi 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen online via onze orderformulier, per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., of telefonisch via de volgende taxi telefoonnummers: 020-2080808.
Hoe kan ik een taxi annuleren?
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat u de taxi plots niet meer nodig heeft. Bel dan z.s.m. naar onze klantenservice om de taxi te annuleren. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden.
Ik heb wat laten liggen in de taxi. Wat nu?
Meent u iets te zijn vergeten of verloren in de taxi? Bel dan zo spoedig mogelijk naar onze klantenservice op 020-2080808 en wij zullen direct de taxi laten doorzoeken door de desbetreffende taxi chauffeur.
Kan ik op rekening rijden?
Wij rijden alleen op rekening voor bedrijven en instelling (ingeschreven in de Kamer van Koophandel). Het is dan mogelijk om periodiek een factuur te ontvangen van de gereden taxi ritten.
Kan ik pinnen of met creditcard betalen?
Het is momenteel beperkt mogelijk om te pinnen of met de creditcard te betalen in de taxi. Wij zijn druk bezig om alle taxi's te voorzien van mobiele betaalterminals. Indien u hier gebruik van wilt maken verzoeken wij u dit tijdens uw bestelling aan te geven. De medewerker zal u dan informeren of er op dat moment een taxi beschikbaar is met een mobiele betaalterminal.
Beschikt de STH Taxi Schiphol over kinderstoeltjes?
De STH Taxi Schiphol beschikt helaas niet over kinderstoeltjes. De reden hiervoor is onder ander dat de taxi chauffeur geen ritten meer kan uitvoeren met bagage en 4 personen aangezien de kinderstoeltje ruimte in beslag neemt. Daarnaast is een kinderstoeltje in een taxi niet verplicht. Klik hier voor meer informatie over kinderzitjes in een taxi.
Zijn er uitzonderingen op de regels voor het vervoer van kinderen in de auto?
Er zijn uitzonderingen op de regels voor het vervoer van kinderen in een auto. Zo mag u kinderen jonger dan 3 jaar alleen vervoeren in een goedgekeurd autostoeltje, maar in een taxi of (taxi) bus is een autostoeltje niet verplicht. Kinderen vanaf 3 jaar en volwassenen moeten wel de gordel gebruiken in een taxi. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen in de bus en op de achterbank van een taxi zonder gordel vervoer worden.
Heeft de STH Taxi Schiphol ook autostoeltjes?
De taxi's van de STH Taxi Schiphol hebben helaas geen autostoeltjes bij zich. Dit neemt namelijk dusdanig ruimte in beslag dat wij geen 4 personen met bagage meer zouden kunnen vervoeren. Wij verachten van ouders en/of personen die een kind van jonger dan 3 jaar mee laat reizen in de taxi voor een autostoeltje zorgen.
Aantal personen; volwassenen i.c.m. kinderen
pagina nog in ontwikkeling, excuses voor het ongemak